.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت : آقاي لاريجاني تا امروز از هيچ يك از نامزدهاي رياست جمهوري حمايت نكرده است . حسن زماني در گفتگو با سايت خانه ملت با ذكر اين مطلب اظهار داشت : مجلس در نظام جمهوري اسلامي از جايگاه والايي برخوردار است و رئيس مجلس هم جايگاهشان بالاتر از آن است كه در رابطه با يك كانديداي خاص اظهارنظري داشته باشد آنهم در شرايطي كه هنوز آرايش انتخابات بصورت شفاف شكل نگرفته و هنوز به طور كامل مشخص نيست چه كساني وارد عرصه خواهند شد. مشاور رئيس مجلس با اشاره به انتشار خبري مبني بر حمايت لاريجاني از نامزدي احمدي نژاد در برخي رسانه ها خاطرنشان كرد : انتساب اينگونه اظهارات به مجلس يا رئيس مجلس بي انصافي است . خبرگزاري ايرنا و فارس و برخي سايت هاي خبري ديگر خبر حمايت رئيس مجلس از نامزدي احمدي نژاد را به نقل از وبلاگ يك نماينده تهران منتشر كرده و روزنامه كيهان نيز آنرا به چاپ رسانده بود.

اولين نتيجه همايش ايرانيان خارج از كشور كه هفته گذشته در تهران برگزار شد آشكار شد! به گزارش شبكه خبر رئيس دفتر رئيس جمهور در نامه اي به دادستان تهران رعايت قسط و عدل در رسيدگي به اتهامات ركسانا صابري و حسين درخشان را خواستار شد. در اين نامه كه خطاب به سعيد مرتضوي نوشته شده آمده است : « به قرار اطلاع پرونده اتهامات آقاي حسين درخشان و خانم ركسانا صابري در مراجع قضايي دردست رسيدگي مي باشد. نظر به تاكيد رياست محترم جمهوري ترتيبي اتخاذ فرمائيد تا مراحل رسيدگي به اتهامات افراد مذكور با دقت كامل و رعايت قسط و عدل و جميع موازين قانوني صورت گيرد و شخصا مراقبت فرمائيد متهمان بتوانند از كليه آزادي ها و حقوق قانوني براي دفاع از اتهامات وارده برخوردار باشند و كوچك ترين حقي از آنها ضايع نشود » . علاوه بر اينكه اين اقدام نوعي دخالت قوه مجريه در قوه قضائيه است اين سئوال را نيز به ذهن ها مي آورد كه مگر قوه قضائيه قسط و عدل و حقوق قانوني متهمان را رعايت نمي كند كه نياز به تذكر رئيس جمهور دارد ضمنا دو روز قبل اعلام شد كه دادگاه انقلاب ركسانا صابري را به جرم جاسوسي به 8 سال زندان محكوم كرده است .

ابوالحسن بني صدر شنبه شب طي ادعاهايي از راديو فرانسه در مورد « ركسانا صابري » كه به اتهام جاسوسي به هشت سال زندان محكوم شده گفت : اين روش براي خنثي كردن سياستهاي اوباما است . به گزارش شنبه شب گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا صابري كه محكوميت وي در دادگاههاي قانوني ايران در مرحله بدوي صادر شده و اين امر انتقاد گسترده غرب را به دنبال داشته است بالاخره ابوالحسن بني صدر رئيس جمهور مخلوع و فراري ايران را نيز به سخن در آورد. وي گفت : طبيعت دستگاه قضايي رژيم همين است در ضمن اوباما با سياستي كه در پيش گرفته ايران را در يك موقعيت تنگنا قرار داده است كه اگر بخواهد سازش كند در سياست خارجي و داخلي مشكل پيدا مي كند. او در ادامه ضمن حمايت از صابري ادعا كرد : بدون هيچ دليل معقولي اين خانم و چند نفر ديگر را دستگير كرده و آنها را باعنوان جاسوس محكوم مي كنند. ركسانا صابري در بهمن سال گذشته توسط ماموران امنيتي ايران در تهران دستگير شد. در روزهاي اخير « هيلاري كلينتون » وزير امورخارجه آمريكا و كاخ سفيد واشنگتن خواستار آزادي ركسانا صابري شدند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.